Wednesday, June 1, 2016

Penawar Sakit Lutut Gel Amani



Dikala meniti usia2 senja ni, dah mula la muncul simptom2 nya. Awal tahun ni terasa sesuatu yang pelik dengan lutut sebelah kiri , terasa seakan sesuatu yang bergesel di lutut tatkala melangkah dan tedengar macam bunyi tulang bergesel `kletukk kletukk’. Lagi2 waktu pagi rasa ketat dan kene luruskan lutut dulu untuk mula melangkah. Dan bila dipaksa juga dah mula sakit.

Cuba2 juga google untuk tahu sebab dan mencari ubatnya. Yang ada hanya sejenis ubat atas jenama X yang menyatakan sapu je ubat tu, sakit akan lega, dan juga jika disapu secara berterusan ia akan hilang.  Langsung tak percaya dengan kata2 tu dan mula buat andaian  itu strategi pasaran perniagaan mereka jeeee.

Ketara juga kaki ni dah tak gagah nak melangkah bertawaf mall2 macam dulu dah. Kalau dulu Midvalley tu macam  kedai runcit je saya redah dikala waktu senggang pada hari Jumaat, sementara kaum adam menunaikan kewajipan di masjid. Sekarang, kene pikir berkali2 kerana nak ukur jauh parking, dengan lokasi kedai yang ingin dituju.



Kalau boleh tiap malam nak hulur kaki pada anak minta diurut. Bila nak pergi India baru ni, anak siap tanya, ‘aik? Dalam sakit2 kaki pun ada hati lagi nak berjalan jauh sampai ke sana?’. Yelah, trip tu telah dirancang dalam jangka waktu yang lama dulu. Time tu lulut banyak pelincirnya lagi. Ni dah tiba waktunya, kene lah pergi jugakk.



Setiba di India, gagahkan diri melangkah kesana kesini. Naseb baik keseronokan berjalan tu tinggi! Lupa lah juga jeritan si lutut ni. Tiba waktu malam, bila dah baring atas katil empuk hotel. Haaaa rasakan lah. Waktu tu mulut ni ringan pulak nak bertanya Ita, kawan sejak kecik yang turut mengikut rombongan ke India kali ni. Yelah mana tau dia pun sakit lutut, boleh mengadu berkongsi derita.

 
Mudah ddibawa kemana mana dan sapuan secara roll on yang menjimatkan

Tak sangka, Ita yang kecik molek tu pun kata dia dah start sakit2 lutut. Cepat2 dia hulurkan ubat sapu yang dia pakai. Mujarab katanya.

Bila dihulur ubat yang dikatakan untuk lutut tu, tetetiba teringat ini lah ubat yang dilihat dan dibaca ketika mula google aritu jenama X (Gel Amani) Dalam tidak langsung menaruh kepercayaan dengan ubat tu, sapu jugak la just untuk jaga hati kawan yang ikhlas membantu kita. Takkan nak suruh dia urut pulak kan, dah le masing2 pun penat. Bila sapu rasa sejuk dan nyaman melegakan betul rasanya, terus tidur.

Keesokan pagi bingkas bangun sebab dah nak start tour pagi di Kashmir ni. Bersiap dengan pantas sebab dah agak lewat. Selepas selesai bersiap baru perasan sesuatu yang ajaib bin pelik berlaku. Patutnya kaki ni rutinnya kena streching dan buat pergerakan perlahan dulu.. Tapi kali ni baru sedar dah tak sakit dan rasa pergerakan lancar. Diam2 amik gel Amani tu sapu sekali lagi kat lutut ni sebelum nak jalan jauh hari tu.

Alhamdulillah terasa lutut ni tidak ketat dan geseran yang dirasai sebelum ini dah mula berkurang, dan sakit tidak dirasai bila lepas setengah jam di sapu. Seakan akan ubat ni meresap jadi tulang rawan dalam lutut pulak.

Ita bagi sebotol yang dah terpakai tu, sebab dia kata dia ada stock lain dirumah.

Nampaknya sesiapa  je yang mencuba terus menyakini dan terus ingin memiliki gel ini samada untuk sendiri atau beri untuk ibubapa tersayang. Macam haritu, semasa hantar abah ke hospital, ternampak dia membetul betulkan kakinya yang kemungkinan lenguuh duduk lama dalam kereta. Terus saya sapukan Gel Amani ni tanpa explain apa apa dekat dia.

Esoknya adik saya call, dia tanya `wei kau sapu apa dekat lutut bah ni? Bah kata kau ada sapu something dekat lulut dia di hospital smlm. Harini bah kata dah boleh solat berdiri, takde masalah nak duduk tahiyat’. Masa tu tak sangka betul dah 2 kali tengok keajaiban Gel Amani ni dalam sekali sapu je. Bila dicerita, terus adik mintak belikan satu untuk mak mertua dia yg turut ada masalah yg sama.

Kini  saya  telah menjadi pengguna setia, dan sedia mengesyorkan pada rakan rakan yang mempunyai masalah yang sama untuk turut mencuba. Dengan keyakinan yang tinggi saya kini menjadi pengedar untuk Gel Amani bagi membantu sesiapa saja yang mengalami msalah ini. Ia juga sesuai untuk dijadikan hadiah pada ibubapa dan saudara mara di musim raya yang akan tiba ni.


● Kuantiti 60ml.
● Diperbuat Daripada Getah Pokok Pine Tanpa Steroid.
● Di Sokong Oleh Komiditi Eropah.
● Lulus KKM.
● Di Jamin Halal. 100% Produk Bumiputra Muslim.

===============
CARA BERTINDAK
===============
Gel Amani Bertindak Meresap Masuk Ke Dalam Otot & Tulang. Penggunaan Gel Amani Secara Berterusan Bantu Menghantar Darah Yang Mengandungi Segala Zat Yang Diperlukan Untuk Memasuki Ruang-Ruang Kosong Yang Cedera Untuk Proses Penyembuhan.

======
FUNGSI
======
✔ Menyembuhkan Arthritis (Sakit Lutut Akibat Kehilangan Pelincir).
✔ Menyembuhkan Sakit Lutut Akibat Kecederaan.
✔ Menyembuhkan Sakit Sendi.
✔ Menyembuhkan Sakit Tulang.
✔ Menyembuhkan Sakit Otot.
✔ Melegakan Sakit Akibat Gout Peringkat Awal.

=============
KEISTIMEWAAN
=============
■ Berkesan Bagi Sakit Lutut, Sendi, Otot & Gout.
■ Bantu Penyembuhan Keradangan & Kerosakan Tisu.
■ Tiada Kesan Sampingan.
■ Berkesan Dalam Masa 7 Hari.

===========
KANDUNGAN
===========
✔ Aqua
✔ Propylene Glycol
✔ Menthol
✔ Camphor
✔ Carbomer
✔ Triethanolamine

==========
CARA GUNA
==========
▲ Bersihkan Bahagian Yang Sakit.
▲ Sapu Gel Amani Di Bahagian Sakit Dengan Sekata.
▲ Biarkan Bahagian Disapu Terbuka Selama 10 Minit.
▲ Sapu 3 Kali Sehari.
▲ Jika Tahap Kronik Mestilah Sapu Setiap 4 Jam.
▲ Dapatkan Nasihat Doktor Jika Sakit Berpanjangan.

Mama & Papa Tuan/Puan Dah Cuba Produk Ini :
✔ Boleh Kembali Berdiri Untuk Bersolat.
✔ Boleh Kembali Berjalan Untuk Ke Masjid.

PROMOSI RAMADHAN 2016 sehingga diberitahu

HARGA ASAL RM99.90 KINI RM90 SAHAJA! satu unit

BELI 2 CUMA RM170 (RM85 SEBOTOL)

  Tidak termasuk wang pos RM6.00

DAPATKAN DENGAN SMS / WHATSAPP / CALL :
 012 6643698 Puan Hanim


Picture


2 comments:

  1. Wahhh mak saya pun pakai gel ni. Memang elok.

    ReplyDelete
  2. memang elok, dah letak dekat kaki yang kebas2 lepas operation pun kebas makin kurang baru sekali sapu, memang nak recommend pada warga emas yang bermasalah lutut.

    ReplyDelete

Tulis la apa2 aje......