Tuesday, January 22, 2013

Jangan pandang !!!

Suasana ni kat bahagian barangan Fossil di JPO Johor Bharu, lepas settle rombongan meraikan kenduri kahwin teman sepejabat, acara shoping2 ni memang ditunggu.

Sale berbaloi kat Fossil. Sure mata  tengok amoi yang dok belek hand bag tu kan sebelum tengok hand bag yang sale tu, asyik sangat memilih  tu x sedar yang sepatutnya ditutup tekeluar.

Jangan pandang lama2 kat amoi yang tengah pening milih bag ni.


Turun ke Johor Bahru untuk meraikan majlis kenduri kahwin staf ofis baru ni. Settle makan2 dan gambar2 jab terus singgah keJPO (Johor premium outlet) yang memang tengah top la sekarang ni. So acara singgah kesini wajib ada. Sebelum tu try call bahagian tourism Johor survey tempat yang berbaloi untuk lawatan singkat. Agak hampa bila diorang kata Muzium Sultan Abu Bakar dalam proses renovation. Ikut katanya kalau dah buka nanti sangat bagus kerana banyak artifak yang sangat berbaloi untuk dilihat.Nak ke Legoland tak berbaloi pulak dengan masa yang singkat ni. Muzium ditutup 3 tahun mungkin sampai tahun depan.

Perjalanan selesa disamping makanan yang sentiasa ada nak teh O pon ada dalam bekas air tu, jalan tak jamed dan hiburan dalam bas juga ada.


Perancangan buat rombongan ala2 ' rombongan che kiah ' lancar sekali,dan  memang che kiah pon ada dlm trip ni. Prepare untuk semua breakfast untuk tiap sorang untuk dimakan dalam bas, so tak perlulah nak ambik masa lama berenti kat R &  R nanti. Nasi goreng ikan masin dengan telur goreng, sandwich satu set, kacang kuda rebus 1 pack air mineral 2 - 3 botol seorang, coklat cake dan kerepek untuk kudapan. Hanya ikan masak 3 rasa jer x de ni. kalau lapar jugak tak tau le apa nak cakap, ni sampai ke kenduri tu dah kenyang .


Singgah kat JPO dalam kol 3. Pusing2 lebih kurang 2 jam kat sini.

Bergaya jab ngn  gucci sunglass yang dah less 50% ni.Tak beli pon. Rombongan selamat tiba ke K.L jam 10.00 malam.



6 comments:

  1. Kalau ke JPO kak Zai pun gila handbag hehehe....

    ReplyDelete
  2. pergi masa JPO baru bukak dulu.. memang seronok tengok tapi masatu punya ramai orang malas nak bersesak.. Insyaalllah nanti pergi lagi..
    besttu 50%

    ReplyDelete
    Replies
    1. ch ; jpo Sangat sesak masa cuti, nak selesa gi masa x cuti

      Delete
  3. Salam,

    Tak tau nak cari emel akak kat mana so saya tulis kat sini ye, saya nak minta tolong akak undi blog saya di MITBC Award tanda sokongan. Klik pada link yang saya sertakan di bawah dan klik VOTE! Terima kasih kerana menjadi follower blog Janggeltrekker's Life !

    Janggeltrekker's Life --->  http://www.mitbca.com/category.php?id=10

    Terima kasih in advance :)

    ReplyDelete

Tulis la apa2 aje......