Monday, March 14, 2011

Tak lelap tidur



Mula mengenali butiq ni dari seorang kawan kerana berkenan dengan tudung yang dipakainya. Disuatu hari minggu cuba menjejaki tempat ni,,,,,,,, nun di Seks. 7 Shah Alam.
Dengan tujuan hanya nak tinjau2 saje, berakhir dengan 3 helai tudung dibawa pulang. Harga agak mahal jugak tapi berbaloi dengan kualiti dan keselesaaan memakainya.Dah 3 hari dan 3 jenis tudung yang dipakai mula lah tak lelap tidur untuk memiliki pelbagai warna, so dalam keterbatasan waktu pejabat,,,,,,kidnap Sabariah dan vroommmmm ke sana.......

Banyak pecahan warna dan juga fesyen yang tidak la serabut




Hasil dari tinjau2 hari ni beli lagi 4 pasang.....gigil jugak la tangan nak hulur duit., tapi takpe tudung ni letaknya ditempat mulia atas kepala dan dengan tujuan mulia....(ayat nak coverline setelah ratusan dah keluar ni)




Dari mula dengan hanya menemani , ni dah beli jugak hasil dari hasutan.....walau dah ada kat tangan tu masih belek2 lagi kan Saba.....


Tak cukup tudung dah berkenan dah selak selak kaftan ni pulak...




Sudah senang hati, ni tunggu Saba belek2 lagi tu



Seronok pegi sini, ni kena balik ofis semula.....jauh tu



Dah miliki 7 pasang dalam minggu ni,,,,cukup lah buat masa ni, tapi boleh percayake??? , ni warna biru masih tak dapat lagi...Sangat puas hati dan suke dengan colection kat sini buat masa ni......walau pun alah membeli tapi menang memakainya.Material yang halus mulus dan tidak panas masa pakai,,,rasa cam tak pakai tudung. Sesiapa yang nak cuba tgk je kat web butiq pearl haya. Iklan free untuk pearl haya ni. 

2 comments:

  1. klu dikira Shah Alam-KL 25 km, jauh gak tu... ehemm!!!

    ReplyDelete
  2. Akur dengan pepatah melayu .....Hendak seribu daya.....

    ReplyDelete

Tulis la apa2 aje......